Matteprov och knarkande klass

Godkvällning!

Har varit en rätt tung skoldag idag, kom hem nyss och käkade lite. Var ett ruskigt manfall i klassen idag, Luchinhio och Maggan saknades i laguppställningen bland annat. Har mina aningar att detta kan ha berott på det lilla matteprovet vi hade idag som varade mella 8:20 och 12:00. Var inte skitkul i alla fall. Hände inte så mycket mer idag. Märks att praktiken kryper närmare inpå. Känns ungefär som att någon har injicerat klassen med rohypnol och sedan tänt eld i arslet på alla elever. Alla är med andra ord as-pepp på att dra iväg.

För min egen del har några sista förberedelser gjorts idag. Kollade upp så alla biljetter och kontakter stämde. Vore ju inte någon "hipp hipp hurrey" att stå ensamma på en karg flygplats i Brailien utan någonstan att ta vägen. Just ja! Kirrade studentkortet idag också samt pulade in några sista låtar i iPoden, kommer bli en del lyssnanden på musik misstänker jag. Har börjat funder på var jag ska gömma alla dyrbarsheter också. Kul om städtanten får tag på prylarna, då kan man ju säga "adios amigos" till dem skulle jag tro, jag lär väl komma på något. Annars får jag fråga Foppa, hans Secret Service lär ju ha några bra tips.

Nä nu ska jag checka hockeyn, Brynäs leder btw med 0-1 borta, kan glädja Luche med att H(I)V 71 ledde med 3-1 sist jag kollade. Skulle vara skönt om dom kunde inleda med en seger.

Nä nu får ni ha det så bra, imorgon ska jag inhandla de sista i form av braxor och några skjortor. Vill ju impa på Silvia (vår handledare) när vi anländer.

Fan jävla skit nu kvitterade Timrå, KUL...NEJ!

Aja

Ha´re
//Sanchez



Har hört att man ska passa sig för städtanterna! :D


Kommentarer
Postat av: Adamsson

TIMRÅ IK! ale ale ale

2009-09-25 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0