AAAAARGHHH

Tja fan!
Nu är det nära att jag smäller av... har inte börjat packa än och jag har ingen som helst lust att sätta igång. Även om jag hade ork så vet jag inte i vilken ände jag ska börja. Känns segt att Anthon har ett sånt jäkla försprång när det kommer till packning, han låter väl sina polska hustomtar göra jobbet, den fulingen.
Min kära fruga kom och gjorde mig ett nattligt besök imorse innan hon åkte iväg till den där konstiga ön där man rider på kängurus och kör på fel sida vägen. Må hon inte komma hem som Steve Irwin! Kommer sakna henne grymt, kära läsare.
Vill höja ett varningens finger till alla som kan riskera att komma i kontakt med Magnus Blomberg idag och ikväll. Se till att inte ta ögonkontakt eller ens yttra ett ord till människan. Han har nämligen gått och blivit lite nervös inför den kommande resan och är därför lite drygare än vanligt, vilket brukar räcka alldeles lagomt. Kommer sakna dig med Magnus :) men bara lite. 
Hare bra! / Ludvig
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0