tjalol

tjafan. ville bara saga att vi lever och mar bra. skulle nog inte ha nat emot att stanna i detta paradis resten av livet. hade det inte vart for frugan och makaroner och korv sa hade jag inte tvekat en sekund. sitter pa ett inet cafe nu. 35 grader i luften och lite mindre i vattnet. bilder kommer kanske senare, eller kanske inte.
mobilen har dott och jag har tappat bort laddaren, sa vet inte riktigt hur det ska ga men det ar ju lugnt for anteh har val en fungerande mobil? NEJ! han har ocksa tappat bort sin laddare. n00bcake anteH^
tiden borjar rinna ut och mat kallar.
ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt... ofta inte jag betyder någonting ?

Det där tog hårt Hedde !



Du vet vem jag är, om inte...

FU MF

2009-10-29 @ 02:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0