NERD RAGE!!!!

Är det något jag hatar så är det detta hotells internet uppkoppling. Det kommer i omgångar om fem minuter i stöten och när det väl fungerar så hinner man knappt in på facebook innan det slutar igen. Men nu är jag iaf inne, på tredje försöket.
Denna dag har varit minst sagt skum. Vissa av oss har inte haft en aning om vad planerna varit för någon dag men idag tror jag inte att någon av oss visst vad som skulle hända när vi vaknade. Det började med att ett studiebesök blev inställt och vi fick titta på en två timmar powerpoint presentation om något Sandvik tillverkar.
Sedan blev vi tillsagda att sätta oss i en taxi som skulle ta oss någonstans, det visade sig att vi skulle ha studiebesök på en annan fabrik ändå.
Vi blev bjudna på lunch av Ronaldo, snubben som Edvin och Jakob bor hos. Det var efter det som vi tappade dagen helt. Vi hade uppfattat olika ting när vi satte oss i bilen efter vi avnjutigt en feijuada, brasiliansk maträtt man bara äter på onsdagar och lördagar, som består av ris, bruna bönor, kött och korv.
Vi satte oss i bilen och tre av oss somnade direkt. När vi vaknade var vi på en parkering utanför ett stort glashus. Det visade sig då att vi var vid en mässhall där en teknikmässa ägde rum.
Jag hade fattat det som att vi skulle på en marknad, Jakob trodde vi skulle hem och Edvin trodde vi var på en flygplats. Bara Anthon hade fattat vart vi skulle.
Väl på mässan hann vi bara gå några meter innan grabbarna gav ifrån sig ett stönande "WHOA" och pekade mot en monter där två monter-tjejer grejjade med en maskin i kort-kort kjol.
Jag tog mig en titt och tyckte "tjejen" ifråga hade väldigt stora vader och tydliga muskler för att vara just en tjej. När "hon" vände sig om var vi alla överens om att det nog inte var en tjej efterallt.
När vi väl var på väg hem från mässan började Ronaldo tala om alla strippklubbar han kände till, vilket var ett antal. Man kan säga att han kunde sina klubbar utan och innan, var det fanns bäst tjejer, vilka som var öppna och även alla priser till de tidigare nämnda klubbarna. Men han hade inte besökt en ända av dem, sa han.

Har lagt upp alla bilder från första veckan här i Brasseland på facebook.

Lisa, Jag saknar dig :-*
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0