BBQ 2.0 ; BBQ 3.0; BBQ 3.1; BBQ 4.0

Sorry för dålig uppdatering men vi har mycket att göra förstår ni. HEHE

I Torsdagskväll var det BBQ som Fabio kirrat. Några sköna typer från Hard Materials, oss Suecos, Eduardo "the bone" Debone hans fru Erika och några fler. Jag och Luche var lite tidiga så vi schtekte runt med Osmar, som var lika skön som vanligt. Sen blev jag inbjuden att lira ett riktigt Hawaii-lir till kortspel. Troco hette det vilket gjorde att jag tänkte på trocadero hela tiden, lite småsugen på det nu. Vad det gick ut på vet jag inte men man skulle skrika TROCO så högt man kunde ibland. På något sätt lyckaddes jag och Brasiliens version av Oskar Wandell (Kirgurg i gävle) vinna i alla fall. Sängen var trevlig att möta upp den kvällen. Det tar på krafterna att ha kul.

På Fredagen jobbade vi som vanligt men när vi skulle hem hade all taxichaffisar i SP dragit på F1 träningen tydligen. Vilket gjorde att vi fick vänta i en och en halv timme. har ju spenderat en och en halv timme på roligare sätt i mitt liv men vi hade en trevlig pratstund med Luciano. Vet inte om diskussionen hade något ändamål men vi pratade i alla fall. När vi äntligen kom till hotellet mötte vi upp med min padre samt bror som kom för att hälsa på här i värmen och kolla F1 över helgen. Kvällen spenderades på en mucho bueno restaurante där Håkan Hellströms glömda afrobrorsa lirade järnet. Diggar den snubben, ångrar att jag inte frågade om autografen.

På Lördagen stack ludvig extra tidigt då han skulle hänga med Coromantgänget på BBQ i en stad inte allt för långt bort. Detta kan vara 10 min eller 2 timmar bort så man vet aldrig hur långt man ska. Själv chillade jag stenhårt med bror och far medan vi väntade på min farbror Kentagent som flög in från Rio. Trevligt värre hade vi under dagen. På kvällen vankades det BBQ, vilken skräll! Höll i alla fall till in the Osmar house eller som vi kallar det "House of Love". Ludde han precis komma hem från BBQ 3.0 där Coromantgänget inte hade sparat på krutet tydligen. Ludde hade i alla fall haft sjukt kul sa han, har ingen anledning att tvivla för brassarna vet hur man skickar igång ett party. Jag beordrade honom att byta t-shirt och hänga med till Osmar, vilket han gjorde. Han hade en Ed, Edd och Eddie tröja på sig BTW....Inte bra. Vet inte var han fick den ifrån heller, skiter i att fråga. Vi hade en trevlig kväll hemma hos Osmar. Edde-cool och K (to the) Ristoffers slöt upp med The Bone i släptåg. Sjukt kul kväll...vad annars in the Osmar House. Kvällen blev till natt och klockan började krypa mot småtimmarna innan vi var hemma.

Söndag: min födelsedag för övrigt: gick upp i hyffsad tid då vi skulle spendera dagen på Interlagos, Brasiliens Formel 1 Grand Prix gick av stapeln. En av de coolaste upplevelsena jag varit med om. Det blev inte sämra av att publiken var det skönaste jag upplevt. Gick en snygg tjej förbi (eller något med två ben och inget manligt könsorgan) förvandlades läktaren till något av en visslingskör, "bonita, boita" växlades med TJOHOOO. Alla som var tjocka och gick förbi skek dom också till. Varför förstod jag inte men vad dom än skrek så verkade det inte ha tagit så hårt på de utsatta, dom var glada och de flesta visade magen, lite skojj. Hulm hade nog gillat just de scenerna. Alla med färgglada tröjor samt Sao Paulo-fotbollströjor blev kallade bög. Stämningen var på topp och även fast man blev kallad för bög eller "bambi" som dom säger så var dom glada. På kvällen var det, tro det eller ej, BBQ hemma hos Osmar once more. Osmar fixade födelsedagskalas med kött och tårta. Lika trevligt som vanligt, självklart!

Idag drog pappa och Phille hem medan Kent Agent skulle ha åkt till Atlanta, nära dig Magnus eller hur?. Men blev kvar då flyget var överbokat. På jobbet lärde vi oss lite Excel. Fasto visade några nödvändiga Haxx0r trix. På eftermiddagen blev vi lite rastlösa så jag provade hur det var att sitta på en stol upp och ned och så försökte jag ta livet av mig genom att brottas med Ludde. Gick ner till "gymmet" och avreagerade oss lite också. Jag lekte mest och snackade med en brasilian medan Ludde brunkade på benhårt.

Tudiiiilu

Nygren, Foppa, Astner, Brorsan, Mannie, säkert någon mer. Nu är det bara 22 dagar kvar.....

Var inte så roligt som jag trodde, men nu har jag provat.

Hare B-R-A


Kommentarer
Postat av: Anonym

ANTHON SCHULTZ JAG HAR INGET XBOX,SÖNDER...

2009-10-24 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0